Nové očakávania
Pandémia so sebou priniesla nové očakávania, ktoré si vyžadujú dodatočné a častejšie upratovanie. Plnenie nových nariadení, protokolov a postupov pri upratovaní si vyžaduje dodatočné školenia a môže spôsobiť problémy s personálom, keďže ste nútení vykonávať väčší objem práce s rovnakými, alebo dokonca s menšími, zdrojmi určenými na upratovanie. Ak navyše chcete dodržiavať nové štandardy, je nevyhnutné predložiť dôkaz o upratovaní a hygiene, čo si vyžaduje viac administratívnej práce a podávania správ.
Strata zákazníkov
Upratovanie je jednou zo služieb s najčastejším náborom pracovných síl v odvetviach, ako sú vzdelávanie, hotelierstvo, nemocničná starostlivosť, maloobchod a správa komerčných či rezidenčných budov. Ale štatistiky ukazujú, že priemerná upratovacia firma stratí každý rok až 55 % z celkovej zákazníckej základne z dôvodu nedostatočnej kvality upratovania*. A aj to, že nových klientov zvyčajne priťahujú výhodné ceny a vysoká úroveň služieb. A to je dôvod, prečo je zaistenie vysokej a stabilnej kvality upratovania nevyhnutné, ak nechcete stratiť zákazníkov. Najmä teraz, keď sa hygiena stáva dôležitejšou ako kedykoľvek predtým.
Zvýšenie kvality a efektivity
Udržať alebo zvýšiť kvalitu upratovania a hygieny je veľká výzva, najmä ak chcete zvýšiť aj prevádzkovú efektivitu. Ak ste sa v minulosti zamerali na zlepšenie kvality a spokojnosti zákazníkov, vaša efektivita sa znížila, a naopak: ak ste sa pokúšali príliš zefektívniť pracovný čas a upratovacie zdroje, doplatila na to kvalita práce. Teraz vám môžu technológie a inovácie pomôcť zvládnuť oboje – zvýšiť kvalitu a spokojnosť zákazníkov aj zlepšiť efektivitu.
Zvýšenie motivácie personálu
S upratovaním na základe získaných údajov objavíte úplne nový a inteligentný spôsob práce, ktorý šetrí čas a zvyšuje efektivitu. Informácie o potrebách pri upratovaní a dopĺňaní získané v reálnom čase pomôžu vám aj vášmu personálu optimalizovať využívanie zdrojov a konať proaktívne, miesto toho, aby reagovali len v rámci získanej rutiny. Tým, že upratovací personál vie, kedy a kde upratovať, môžu eliminovať nepotrebné upratovacie cykly a kontroly zásobníkov a venovať viac času dôležitým úlohám, ako je čistenie kontaktných povrchov v priestoroch, kde je to najnutnejšie. Tento nový spôsob práce poskytne vám aj vášmu personálu lepší prehľad a kontrolu, čo zvyšuje motiváciu a znižuje stres a fyzickú záťaž. Výsledkom upratovania na základe získaných údajov je revolučný nárast efektivity, kvality a zapojenie personálu.