Tork Xpressnap znižuje spotrebu servítok a ponúka marketingový nástroj, ktorý si môžete sami prispôsobiť a vytvoriť si a zdieľať svoje odkazy v sociálnych médiách, alebo si ich môžete vytlačiť a umiestniť v paneloch zásobníkov Ad-a-Glance®.
návštevníkov reštaurácií súhlasí, že zosobnený zážitok je hodný vyššej ceny.
40 %
návštevníkov reštaurácií si rado pozrie ponuku nových položiek menu vo svojich novinkách na sociálnych sieťach.
Tu sú tri spôsoby, akými vám môže Tork Xpressnap pomôcť dosiahnuť vaše podnikateľské ciele:
Využite sociálne siete
78 % návštevníkov neformálnych reštaurácií s rýchlou obsluhou radi sledujú obsah na sociálnych sieťach. Použite náš digitálny nástroj a vytvorte jedinečný odkaz, ktorý môžete zverejniť priamo na sociálnych sieťach, a tak prilákajte návštevníkov do svojej reštaurácie.
Buďte osobní
62 % návštevníkov reštaurácií sa oveľa radšej vráti do vašej reštaurácie, ak im doprajete výnimočný zosobnený zážitok. Využite náš digitálny nástroj a uverejnite odkaz svojej reštaurácie, komunitné začlenenie aj špeciálne ponuky. Návštevníci reštaurácií to oceňujú ako budovanie lojality.
Ukážte sa
21 % návštevníkov reštaurácií rado minie viac, ako plánovalo, keď im predostriete lákavý odkaz v rámci stolovania, ako je napríklad obrázok nového predjedla, nápoja alebo dezertu. Prilákajte ich svojím prispôsobeným odkazom – vytvoreným tu už za pár minút.
Zistite, ako Ken a Grace využívajú Tork Xpressnap na zlepšenie svojho podnikania
Ak vyjadríte svoju kreativitu prostredníctvom prispôsobených marketingových odkazov a profesionálneho dizajnu, podporíte svoje podnikateľské ciele zvýšením návštevnosti, obsahu kontroly a opakovaním obchodov. Majitelia reštaurácie Ken a Grace sa s vami podelia so svojím príbehom, ako využili Tork Xpressnap na zlepšenie svojho podnikania.
Ken Silver, majiteľ reštaurácie Jim's Steaks
Grace Foltz, majiteľ reštaurácie The Jerk Pit
Úradné vyhlásenie pre prieskum
* Tento prieskum bol uskutočnený od 17. novembra do 13. decembra 2017 na vzorke 8 289 respondentov z Európy vo veku 18 – 60 rokov, ktorí za uplynulý mesiac navštívili reštauráciu minimálne raz. Prieskum vykonala nezávislá firma United Minds pomocou webových panelov poskytnutých Cint.
Tork, značka spoločnosti Essity, globálnou vedúcou spoločnosťou v oblasti hygieny a zdravia. Našou snahou je zvyšovať blahobyt pomocou našich výrobkov a služieb. Obchodujeme v približne 150 krajinách s celosvetovo vedúcimi značkami ako sú TENA a Tork a ďalšími silnými značkami ako Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic a Zewa. Spoločnosť Essity má približne 36 000 zamestnancov. Čistý predaj dosiahol v roku 2023 približne 147 miliárd SEK (13 miliárd EUR). Sídlo spoločnosti sa nachádza vo švédskom Štokholme a akcie spoločnosti sú kótované na burze Nasdaq Stockholm. Spoločnosť Essity búra bariéry ktoré stoja v ceste blahobytu a prispieva k zdravej, udržateľnej a cirkulárnej spoločnosti. Ďalšie informácie nájdete na stránke www.essity.com.